Informacja o Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym Nr 4 w Lublinie w tekście łatwym do czytania (ETR)
Uniwersytecki Szpital Klinicznym Nr 4 w Lublinie to polska placówka zdrowia.
Szpital znajduje się przy ul. Dra K. Jaczewskiego 8 w Lublinie.
Szpital działa od 1964 roku.
Lecznica jest jednym z czterech szpitali prowadzonych przez Uniwersytet Medyczny w Lublinie.
W szpitalu pracują specjaliści, którzy są też nauczycielami na uczelni.
Szpital posiada wiele budynków.
W szpitalu działa wiele oddziałów, w których znajduje się nowoczesny sprzęt i urządzenia medyczne.
W szpitalu są leczeni pacjenci.
W budynkach szpitala odbywają się też zajęcia dla studentów medycyny.
Szpital posiada Poradnie Specjalistyczne.
W Poradniach Specjalistycznych są udzielane porady osobom chorym.
W szpitalu i Poradniach Specjalistycznych pracuje wielu specjalistów z rożnych dziedzin medycyny.
Pracownicy szpitala prowadzą badania naukowe.
Szpital i jego pracownicy otrzymali wiele nagród w konkursach.
Dyrektorem Naczelnym szpitala jest Pan Michał Szabelski. Dyrektorowi pomagają zastępcy oraz inni pracownicy szpitala.
Kontakt ze szpitalem
Jeśli chcesz się skontaktować z Uniwersyteckim Szpitalem Klinicznym Nr 4 w Lublinie możesz:
- zadzwonić pod numer telefonu: 81 724 42 26
- napisać pismo i wysłać je na adres: ul. Dra K. Jaczewskiego 8, 20-090 Lublin.
- wysłać e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dostępność Szpitala dla osób z niepełnosprawnościami
Szpital dba o pomoc dla osób z niepełnosprawnościami.
Przed wejściem głównym do szpitala są miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Przy wejściach do budynków szpitala są podjazdy dla osób na wózkach.
Drzwi wejściowe do budynku szpitala i drzwi wejściowe do budynku Poradni Specjalistycznych otwierają się same.
Korytarze są wystarczająco szerokie dla osób na wózkach.
Przy wejściach do budynku szpitala i do budynku Poradni Specjalistycznych są infokioski. Infokioski kierują pacjentów do wybranych miejsc.
Na ścianach obok infokiosków znajdują się kody QR. Kody QR możesz odczytać telefonem lub tabletem. Odczytanie kodu QR otwiera na telefonie lub tablecie mapę budynku.
W części oddziałów i na jednej klatce schodowej znajdują się poręcze z nakładkami w języku Brajla. Nakładki pomagają osobom niewidomym i słabowidzącym poruszać się po oddziale lub korytarzu.
Rejestracje znajdują się w budynku głównym szpitala, w budynku w budynku Poradni Specjalistycznych i Podstawowej Opieki Zdrowotnej oraz w budynku oddziałów Pneumonologii, Onkologii, Alergologii, Onkologii Klinicznej i Chemioterapii.
W każdej rejestracji są pętle indukcyjne. Pętle indukcyjne pomagają osobom z aparatami słuchowymi lepiej słyszeć.
Na każdym oddziale znajdują się tablety ułatwiające rozmowę pacjenta z lekarzem.
W Szpitalu na każde piętro możesz dojechać windą.
Część wind jest szeroka i ma w środku poręcze, żeby się przytrzymać.
W części wind są przyciski w alfabecie Brajla dla osób niewidomych i słabowidzących.
W szpitalu są toalety dla osób z niepełnosprawnościami.
W razie potrzeby szpital zapewnia tłumacza języków obcych, tłumacza polskiego języka migowego i tłumacza ukraińskiego języka migowego.
